Kızlar normalde 25 haftalık hamileyim ama bebek 2 hafta önde. Suyum fazla şeker yüklemesi yaptırdım sonuçlar normal ama bu sürede 12 kilo aldım. Az önce muayeneden çıktım doktor sıkı bir diyete girmemi istedi. Bebeğin midesini boş gördüm haftaya gel tekrar bakalım dedi. Sindirim sistemiyle alakalı bir durum olabilir dedi. Detaylı ultrasonda bir sorun cikmamisti ama çok korkuyorum. Suyumum fazla olması de çok korkutuyor ilişki istemedi progesatan kullan dedi 1 hafta. Moralim çok bozuk