Gebeliğim kesinleşene kadar ve kalp atışını duyana kadar evime yakın devlet hastanesine gidiyordum. Şu an sekiz haftalık hamileyim. Doktorum 12. ve 14. haftalarda ikili tarama testi yaptırmamı söyledi ama buradaki hastanede olmadığını ve şehir hastanelerine gidebileceğimi söyledi. Hemen randevu bulunmuyor diye şimdiden söylüyorum dedi. Peki şehir hastanesine giderken nereden hangi poliklinik’ten randevu almalıyım? Normal gebe polikliniği mi olmalı yoksa farklı bir dal mı var?