Betuladen Merhaba anneler hamilelikte amniyon sıvısı aldıran var mıdır acaba detaylı usgde bebeğimde kalpte delik beyninde 2 adet kist çıktı bana bu sıvı aldırmayı önerdiler aranızda böyle bir durum yaşayan var mı
elifakylclk Betuladen merhaba ben fetal dna sonucumda risk çıktığı içinnşehşr hastanesinde yaptırdım. 5. Günümdeyim çok şükür bir aksilik yaşamadım. Yaptırmadan öok korktum çok ağladım ama korkulacak bir durumda yokmuş hissetmiyorsun bile içiniz rahat olsun.
mombabydad Betuladen merhaba daha önceki dr randevularında dr bişey demişmiydi ? Herşey normalmiydi detaylıya kadar ?