Bugün kontrolüm vardı 40+1 olduk nstde düzensiz sancım vardı doktor merkezde oturuyorum diye yatış vermiyorum sana bu gece doğumun başlar gibi duruyor eğer öyle olmazsa yarın sabah kahvaltını yap gel doğurtalım seni haftan dolmuş bebekte beslenmiyor artık kanalda beklememizin bi anlamı yok dedi. Annemle ablamda suni sancı verecekler süründürürler bence bekle felan dediler. Kendi sancım da var hissediyorum zaten ama eğer gece doğurmazsam sizce ne yapmalıyım ya 🥹