Bebekkuzu Bir kızım oluyor 🌸 Doktorum kimseye söyleme ama yüzde 90 dedi ben emin oldugum icn herkese söyledim 🤣😍
Rabiul Bebekkuzu bende 12 de öğrendim değişmezse erkek 🙈 kızım göstermiyordu 16 gibi öğrenmiştik onu da sanırım 🙈
Bebekkuzu babylove_33 teşekkür ederim 😍ben perinatologa gidiyorum onun cihazı daha iyi oluyor gsliba o sayede gördü sanırım. İnsallah siz de öğrenirsiniz ❤️
babylove_33 Bebekkuzu benimde gitmem lazım ama randevu bulamıyorum bakalım hayır’lısı olsun inşallah sağlık kucağınıza alırsınız inşallah
Bebekkuzu Rabiul sağlıkla gelsin inşallah 😍 kızlar hep gösterir dedim ama benimki hemen gösterdi şaşkınım 🤣
enbehe Merhabaa bende özele gidiyorum 12+1 de erkek demişti doktorum şimdi kontrol 12+5 de kız olabilir dedi🫣
Bebekkuzu enbehe merhaba 😍 doktor 12+1 yüzde kaç ihtimal demişti? Bana 90 dedi ama çok netti ya hiç pipi falan yok ama yine de yanılabiliriz dedi de bence bende yanılma olmayacak gibi 🤣😍
enbehe Bebekkuzu Bana %80 felan demişti baya renkli felanda bakmıştık şimdi böyle dedi geçende öyle demiştiniz dedim yine emin değilim dedi 16 da net olur dedi🤣🤣allak bullak olduk