gormez yymomm Benim de yüksek başladı gebelik Bi yükselip bi düşüyor Dahiliye ya da endokrinoloji takip ediyor bebeğe de sana da zararı olmaz ama ilaç kullanmak zorundasın dedi.. maşallah bi problemimiz yok