selenmurat Bugün öğrendim hamile olduğumu 5 haftalık dedi doktor ama boş kese sizce normal mi 2 hafta sonra gel dedi sizce gözükür mü. Bebek bir sıkıntı yoktur yaşayan varmı bu durumu
sudeli4 selenmurat bende bgn doktora gittim kese çok küçük dedi 4 haftalık kana göre ama kese çok minicik 15 gün sonra gel dedi banada üzgünüm gerçekten cokda ağrım var hayırlısı ile nasip olsun 🙏
Mcan selenmurat evet çok normal tabiki benimde 4 haftaydı öğrendim kese boştu 7 de kalp atışını duydumn
iz_l344 Bu haftalarda gözükmemesi normal canım önce kese sonra bebek sonra kalp atışı duyulur hepsini şu hafta gel die çağırır doktor endişelenme sağlıkla gelsin
Leontiine selenmurat 5 haftalıkken kese yeni oluşuyor canım sorun yok 6. Hafta itibariyle bebek görünebiliyor çoğunlukla
ylnydgd selenmurat 6+2 de bebeği gördüm, 5. Hafta sadece keseyi. Bebek olmaması çok normal yani 2 hafta sonra gittiğinizde hem bebeği hem de cihaz iyiyse kalp atışını görmüş olursunuz . Sağlıkla gelsin