masu hayır zaten doktora paranı vermiş oluyorsun ben şafak hastanesinde doğum yaptım denemedim geri almayı ama Dr zaten parası almış oluyor kalan işlemler hastanenin işlemleri olmuş oluyor , daha önce şafak hastanesinde ameliyat da olmuştum Dr a ayrı para verdik hastaneye ayrı