zclk yaz hamileliğinde elbise çok kurtarıcı oluyordu bu aefer kışa denk geldi triko takımlar aldım pantolon belleri rahat üstleri de uzun. Bide bel katlamalı pantolonlar var tayt gibi ondan aldım bikaç tane üstlerine de sweat kazak artık ne kurtarırsa bakalım 😅