Esma006 aaa daha varmış ama sizin o zaman biraz daha bekleyin tabii artar belki. Şöyle ben haziran ayında kimyasal gebelik yaşadım. Reglim 1 gün gecikmişti.Değerlerim tarihleriyle birlikte
2 haziran 13
4 haziran 53
6 haziran 199
8 haziran 451
10 haziran 1012
12 haziran 1113
14 haziran 200
17 haziran 30
30 haziran 0,5.
Sonra bu böyle bitmiş oldu.
15 ağustos’ta 5 günlük gecikmeyle 231 çıktı, 17 Ağustos 825, 20 Ağustos 3700 küsür çıktı. Şimdi 14 haftalık hamileyim. Sizin ilk gebelik mi ?