melikeyimmmmm Düzenli bir şekilde içemiyorum ya zaten normalde asla ilaç içebilen birisi değilimdir biraz zorluyorum hamilelikten dolayı kan değerlerim normal bebek haftasıyla uyumlu ilerliyor bir problem yok ama vicdan azabı çekiyorum sanki neredeyse 2 aydır hiç kullanmadım var mı benim gibi olan
Denizculha33 melikeyimmmmm benm dvit ve demir değerlerm çok kötü ilaç da içemiyorum vicdan azabı çekiyorum malesef
melikeyimmmmm Denizculha33 benim değerlerimde hiçbir problem yok ama bilmiyorum yinede vicdanım el vermiyor
melikeyimmmmm Mavis_20 değerlerde bi problem yok bebeğin gelişiminde de sıkıntı görünmüyor olsa doktor söylemez miydi
ylnydgd Depoların dolması gerekiyor değerler iyi olsa da. Bebek büyüdükçe depoları boşaltacak olan anneye olur halsizlik, hastalık, hem cocukta hem annede vitamin eksiği gibi. Ben de bazen unutuyorum ama genel olarak içiyorum
ylnydgd melikeyimmmmm evet canım, belli haftadan sonra daha hızlı büyüyecek bebişler. Hem kendin hem de bebiş için gerekirse alarm kur telefona hatırlatsın. Sağlıkla gelsin bebiş ❤️