elif0416 Önceden ara ara kullandıgım concor 5 mg vardı kesmek lazım mı kardiyoloji doktoru değiştirelim dedi ama beloc 50 önerdi işe yarar mı yada ara ara kullanıma uygun mu
ylnydgd Bana da beloc ya da dideral kullanabilirsin dedi mitral kapak yetmezliği var 22 deyim daha almadım idare etmeye çalışıyorum
TKumsall elif0416 tamam nabzını düşürmek için yani benimde nabzim yükseliyor ama bana ilaç kullanmamami söylemişlerdi benim nabzimi düşüren ilaç bebeğin nabzını da düşürürmüş emzirme döneminde ona göre ayarlarız kullanırsın demişlerdi
TKumsall elif0416 evet ama bebeğin kalp atışlarını yavaslatmak da çok riskli benim nabzim 180 200ü buluyordu senin ne kadar yükseliyor mesela