Konulm ben ilk gebeliğimde idrar testi yaptım pozitifi gördüm soluğu hastanede aldım ama ikinci gebeliğimde daha tecrübeli olduğumdan testte pozitifi gördüm kan vermeye bile gitmedim 6+4 de gittim kalp atışını duydum yani testi yaptıktan yaklaşık 20 gün sonra gittim ilk gebeliğinizse dayanamazsınız muhtemelen gidersiniz😂😂