Kızlar ayın 18 inde rahim filmi çekildim bugün 21 i ve kanamam kesilmedi normal mi
adaytomomy evet
adaytomomy kist yada miyom filan var mıydı
adaytomomy lekelenme şeklindeyse normal
adaytomomy lekelenme şeklindemi canım yoksa çok fazla kan mı
Üst
??
Dygkyz hayır bir sorun çıkmadı çok şükür
Normal canım benim 4 gün sürmüştü bata regl gibi hemde sonra kesildi tanamen