canannnblbll canım senin yapacağın şey şu an beklemek tedavisini olduktan sonra sütun iyi geliyorsa sağım yapıp arada meme ile arada sağım yaptığın süt ile biberonla besleyeceksin. Ne kadar içtiğini gorebilesin diye. Sütun yeterli değilse mama takviyesi yapacaksın. Benim bebeğim de doğduktan 2 gün sonra sarılık oldu kuvoze alındı 3 gün kalıp çıktı.2 gün isik tedavisi bir gün de normal yatirdilar artacak mı tekrar diye. Değer 19 du baya yüksekti yani. Tabi ben ağla ağla 2 günlük çocuğuma bakamadım da bilmem ne kendimi paraladim. Ama bu genelde olan bir şeymiş sonra hemen normal hayata dönüyorsun benim erken dogumdu ve ab0 uyuşmazlığı vardı öyle olunca sarılık kaçınılmaz oluyor