Kızlar merhabalar yaklaşık 3,5 aylık hamileyim. İlk zamanlarda değil de son bir aydır herkesten uzaklaşıyorum kimseyle konuşmak istemiyorum. Çok fazla arkadaşım yok yani toplasan 2 3 tane arkadaşım var bir arkadaşım uzakta haftada bir kere falan konuşuyoruz ama diğer arkadaşım iş yerinde ve gittikçe kendisine gıcık olmaya başladım neden bilmiyorum soguyorum kocamdan bile soguyorum insanlarla iletişim kurmak istemiyorum. Bu durum normal mi