Benimde fazla,suyum üstelik şekerim de yok ..kasılma benimde oluyor bana kasılma önleyici ilac verdi rahatladım şükür diyete dikkwt ettiğim içinde son muayene de artmaya devam etmemiş sabit kalmış.. şuan 27+4 haftalık hamileyim..
İlk hamileliğimde de böyle su fazlalılıgı yaşadım 31. Haftada ondada kasılma vardı ilaçla durmuştu kasılmalar oğlumu 38+3 kucağıma aldım
İnşallah şimdi kızımda sağ salim vaktinde gelir..