Hepimizinsorunlarivar13_ Detaylı ultrasonu nerelerde yaptırdınız Medical park Gebze’ye randevu aldım oranın kalitesi yada doktor tercihiniz neydi fiyat olarakta pahalı geldi dah uygun biryer varmı bildiğiniz
kayaaseyda Hepimizinsorunlarivar13_ merhaba ben yüzyılda yaptırdım çok memnun kalmadım gerçekten araştırıp öyle gitmenizi tavsiye ederim o kadar para verip adam akıllı bişeyi açıklamadıktan sonra boşuna gittim diyorsunuz .
melisaemirhan Hepimizinsorunlarivar13_ Ben gebze vm medical park soley esmere takipliyim 20. Hafta içerisinde detaylı için oraya randevu aldım
sakarbirhanim Hepimizinsorunlarivar13_ merkez prime da Reyhan hanım vardı. Tavsiye ederm alanında iyidir
sakarbirhanim melisaemirhan memnun musun o doktordan? Benim gebeliğimde kese boş diyip strese sokmuştu beni. Arkadaşımında erken doğum riski vardı ama asla müdahale etmedi. Nefret ediyorum o kadından. İnşallah sorunsuz ilerlersin canım
Mor-kelebek melisaemirhan canım ben oradan hiç memnun kalmadım o kadar geçiştirme yaptı ki detaylida ben normalde Büşra hocaya gidiyordum o odasında daha iyi bakıyordu emin ol ne yüzünü gösterdi ne bir resim verdi detaylida ki doktor
melisaemirhan sakarbirhanim Önceden bir kimyasal gebeliğim olmuştu bir yakınım sayesinde oraya gitmeye başladım sonrasında gebe kalıp takipli hastası oldum şuana kadar gayet güzel ilerledik bilgili ve güler yüzlü yaklaştı bana bakalım inşallah böyle ilerler😊
mombabydad Hepimizinsorunlarivar13_ merhaba detaylı ultrasonu en iyi perinotologlar yapıyor o da gebze civarında yok . Ben gebze medical parka gidiyorum ama dr maltepe maltepe medikalparka gönderdi . Fiyatı 7700 tl
mombabydad Hepimizinsorunlarivar13_ çünkü perinotolojinin bakması gerekiyor ayrıntılıya dedi . 4 5 yer söyledi hepsi de istanbulda ben drdan çok memnunlar diye ercüment müngene randevu aldım . Randevuma daha var bakalım bende memnun kalacakmıyım
Mor-kelebek Hepimizinsorunlarivar13_ ben vm Medical de yaptırdım hiç memnun kalmadım paranıza yazık… Ekran kendine dönük baktı bilgileri evet verdi ama en son sana gostericem dedi kolunu bacağını yüzünü vs. Sonra çocuk ters döndü pozisyon uygun değil dedi yüzünü göstermedi tekrar gelde demedi ben detaylı göremedikten sonra o kadar parayı niye vereyim ki neyse ki sağlıklı olduğunu öğrendik o bize yetti ama iyi araştırın lütfen.
Hepimizinsorunlarivar13_ Mor-kelebek hiçbiryerde müsaitlik yok belediye yanı medicale almıştım oraya gideceğim büyük ihtimal direk kendi doktorumada gösteririm burada iyi bilen yok sanırım doktor olarak
melisaemirhan Mor-kelebek Kendi doktorumuz yapmıyormu detaylıyı yoksa farklı bir doktormu bakıyor anlamadım şimdi
Mor-kelebek Hepimizinsorunlarivar13_ yani ben vm medicale gittim. Canım ama haftan çok ileri değilse Kocaeli şehir hastanesinde Raziye hanım var perinatoliji ona randevu bulursan çok iyi kendisi
Mor-kelebek melisaemirhan benim ultrason bölümü yapmıştı kendi doktorum değildi. Kendi doktorumun ekranı daha iyiydi en azından çift ekran vardi bende muayene olurken görüyordum karşımda
Mor-kelebek mombabydad doktorun adını malesef hatırlamıyorum bayandı ama kadın doğum değil ultrason bölümünden çekilmiştim detaylıyı