Berenorn Kızlar 36 haftalık hamileyim b12 eksikliğim çıktığı için doktorum benexol b12 yazmış fakat reçetede hamileler kullanmamalıdır yazıyor daha önce aranızda kullanam varmı tereddüte düştüm şuan
aysegul3409 Berenorn ne yaptınız acaba? Ben hanileliğimdr hep bunu kullandım şimdi 6 ayımdayım ilacım bitti bir kullanma talimatına baktım sizin dediğiniz gibi gördüm.