Havin49_ aysenas folidoce olabilir iki gebeliğimde de onu verdiler ilk bebekte kullandım bunda kulanmadım
Beyazem- Ben orzax ocean markasının metil folat formülünü kullandım canım diğer vitaminlerimide aynı şekilde ocean markasından kulllanıyorum gayet memnunum
honeyandsun Folidoce yazdı doktorum onu kullanıyorum ama bende gaz yaptığını düşünüyorum midemde hep bir sancı var. Yarın sorucam bi doktoruma normal mi ya da değiştirebilir miyiz diye
lfkfkdk aysenas sıkıntı olmaz ben hamilelik öncesinde de kullandım elanatal 1 kullandım 2.trimestera geçtik Elenatal 2 ye geçtik
ayseveysel Ben ilk vifolic kullanıyordum ama bulantılarım ve koku hassasiyeti başlamasından sonra içemedim hiç doktora belirttim sonrasında folicus aktif başladık
doimom lfkfkdk evet kokular beni mahfediyor bugün mesela öyle uygun avm tarzı bi yere girdik, kapıdan girip üç dört adım atmamla geri çıkmam bir oldu plastik kokusundan😭