gezici Kızlar 6 haftalık gebeyim bugün doktor kalp atışı olmadığını kesenin bozulmaya başladığını ve kese etrafında kanama alanlarının oluştuğunu söyledi. Bu durumu yaşayıp gebeliği devam eden oldu mu ? Ya da ne yapmalıyım ?
dil_n gezici yok canm maalesef kanama alanı varsa kese bozulmuş ise düşük ile sonuçlanıyor Bende kürtaj oldum Ama yine de moralini bozma eğer lekelenmen varsa progestan verdiyse su iç dinlen ve sabırla bekle
gezici dil_n progestan kullanıyordum iki haftadır fakat bugün devam etmemem gerektiğini söyledi. Çok geçmiş olsun size de
dil_n gezici sana da çok geçmiş olsun canım İlacı bırakınca kanaman artacak ve parça parça düşüreceksin Allah sana şifa versin bol bol dinlen ve pekmez falan tüket iyi beslen Rabbim yeniden hepimize sağlıklı gebelik ve bebek nasip etsin