Baklavaseverim yani hiç sorma bebeğim ben 1 haftadır resmen depresif bi haldeyim . Doğum zamanı yaklaştı , hoca pahalı olur dediler bende gittiğim burda tanıdığımız yine doğum hastanesinde iyi bi doktor var ona gittim doğum sizle olsun istiyorum dedim tamam dedi , sonra muayene esnasında bebek 2 hafta geride dedi bende nasıl olur dedim daha 1,5 hafta önce iyiydi prof hoca bakmıştı , yatış verip 2 gün takip edelim seni dedi ben ağla ağla , neyse yattım o gece hastanede sabah o hastanenin perinatoloji doktoruna götürdü bi asistanla hemşire oda boş boş konuştu , yok efendim bi o doktora bi bu doktora neden gidiyormuşum kafa karışıklığıma sebep oluyor muşum falan ben de dedim ki fakülte hastanesinde odalar 2 kişilik çok zor oluyor refakatçi için , koltuk bile yok annem 3 gece sandalyede mahvolmuştu , r hocaya ameliyat olmak maliyetli de , abuk subuk şeyler söyledi çıktım odadan , sonra birkaç gün sonra kendi doktorunun asistanına muayene oldum beni 40 dk kadar muayene etti bebeğin parmaklarına kadar baktı ve ne dede beğenirsin bu bebekte gerilik falan yok ki küçük bi bebek bile değil normal herşeyi dedi , haydaaa dedim . Öyle arada kaldım ki , gittiğim diğer doğum hastanesinde özel odada tanıdıklar vasıtasıyla konforlu bi süreç geçirme imkanım var , diğer tarafta çok güvendiğim doktorum prof hoca var . Asistanlarını kattaki hemşireleri herkesi çok iyi tanıyorum artık fakültede . Asiatan bile dedi biz sizi tanıyoruz artık bebeğinizin doğumuna şahit olmak istiyoruz niye başka yere gittiniz ki dedim haklısınız ama maddi boyutu var bu işin. Düşün düşün en yapıcam diye kendimi yiyorum 1 haftadır . Doğum hastanesindeki doktor da haftada 1 muayeneye geleceksin bana artık dedi .. allak bullak oldum .. karışık oldu uzun oldu hakkını helal et aşkım ya