makbule2025 Bursa Özel aritmi osmangazi hastanesinde Adnan beye giden var mı kızlar ? Görümcem çok memnun 2 doğumunu da Adnan hocada yapmış bende güvenerek başlamak istiyorum ama merak ettim memnun kalan veya kalmayan var mı Aranızda ?😌