Gebeskapbumbaga Bu ay 1 gün geç olarak regl oldum bugun ikinci günüm her zaman olduğum regl yoğunluğu ağrısı sancısı hiç bir şey yok geçen hafta hep test yaptım silik çizgi verdi benim gibi olup hamile olan var mı
Sssss1 Gebeskapbumbaga ben erken oldum ama ağrım da yoktu 4 gün sürdü sadece yoğun bile değildi olabilr bazen