Merhaba güzel anneler , ben de doğum hikayemle geldim. Normalde 20 Ekim 38+1’de pazartesi planlı suni sancıyla vajinal doğumum olacaktı yatış planlanmıştı . 19 Ekim 38+0 gece 3 buçukta bir sancıyla uyandım tuvaletim var o yüzden ağrım oluyor sandım girdim çıktım hala ağrım geçmedi gittikçe şiddetlendi eşim uyandı artık yerimde duramıyordum inliyordum . Hastaneye gittik saat 4 buçuk gibi hastanedeydik , ebe kontrol etti 8 cm açıklığın var bebeğin saçına dokunuyorum dedi şoka girdik. Suyumu patlattı artık hiç yerimde duramıyordum . 10 dk sonra doğumhaneye alındım doktorum yere çömel ve ıkın dedi kakanı yaparmış gibi .5 dk bu hareketleri yaptım çatala aldılar ve 5 ıkınmada falan kızımı kucağıma verdiler . Dikişsiz yırtıksız kesisiz su gibi bir doğum oldu çok şükür .O anki rahatlamayı mutluluğumu size anlatamam dünyalar benim oldu. Doktorlar ebeler eşim ben hepimiz şoktaydık ben hala doğurduğuma inanamıyordum😂 hep dua ediyordum suni sancıya gerek kalmadan kendi gelse diye Rabbim dualarımı kabul etti çok şükür ipek duru’mu sağlıkla kucağıma aldım şuan iki günlük ve yanımda mis kokusuyla uyuyor şükürler olsun💖🥰Rabbim herkese böyle kolay doğumlar nasip etsin ❤️