ozgyrs Kızlar nolur bişeler söyleyin dayanamıyorum artık.karaciğer testi yaptırdım temiz cıktı . Kolum elim ayagm vucudumun heryeri kaşınıyo ve kasıdıkca kabarıyo ne yapıcam bilmiyorum doktorum yarın cagırdı safra asitlerine bakacagını söyledi ama ben bugunu nasıl atlatıcam bilmiyorum. Basına gelen olduysa yardm edin yalvarıyorum 🥺
nuran34 ozgyrs canım bol miktarda krem veya zeytinyağı. aynı durumdayım zeytinyağlı kremi boca ediyorum üstüme. çok daha iyiym.doktorum önerdi.
sso ozgyrs canım benim kuzenimde oldu o bütün testleri temiz çıktı ama kaşıntısı geçmedi aktardan doğal yapılmş merhemsi bişey aldı bepanthol ile biraz rahatlamıştı sen yinede doktoruna danışmadan bişey kullanma
Ozgecht ozgyrs evet sen kaşıdıkça kabarır emin ol benim kadar kötü değildir artık heryerim yara oldu boynumdan aşşağım gitmediğim doktor kalmadı gül hastalığı dediler strese baglıymış geçicek elbet öyle kalmicak ama sen kaşıdıkça yayılır kaşımamaya çalış 👍🏻
sso ozgyrs canım benim kuzenimde oldu o bütün testleri temiz çıktı ama kaşıntısı geçmedi aktardan doğal yapılmş merhemsi bişey aldı bepanthol ile biraz rahatlamıştı sen yinede doktoruna danışmadan bişey kullanma
Eses06 Ben ayni durumdayım göğsümün altından ayak bileklerime kadar heryerim kaşınıyor . Geceleri özellikle hiç uyutmuyor ama gündüzleride kaşıntım var . 4 çeşit krem kullanıyorum fayda etmiyor kan testim yapıldı östrojen yüksek çıkmış ondanmış ve bu durumdan bebeğimde etkilenmeye başladı Cuma günü Doğuma gireceğim daha fazla ilerlemesin diye