busbusum öncelıkle hayırlısı olsun canım kardesının hakkında. Mesela bizimılk görev yerımız orduydu. Hemde merkezdeydık. Çok rahattık. Evet çalışma sıstemlerı asayıs olunca Bıraz zor oluyor ama en azından evıne gelebılıyordu. 8-5 saat çalışıyordu ertesi gün 24 saat çalışıyordu Dıger gün evdeydı. Asayış jandarma olunca genelde hemen hemen her yerde aynı oluyor. 5 seneydı Ordu. Ama bız doguya görmek Istedıgımz ıcın 5 sene sonunda gıttık. Ama arkadaşlarımız 8 seneye kadar kaldılar. Batıdan sonra doğu gorevımz oldu. Gıttıgımde yere göre degısıyordu. Bız 3 sene kaldık süresi 3 yıldı. Doğu görevi de bıttı. Sımdı tekrar batıdayız burası da 5 sene ama duyum aldığıma göre 8 sene kalan varmış. Bulunduğun yere göre degısıyır görev süresi. Haklarında hayırlısı olsun. Bızım sabıt bır yaşantımız yok maalesef il il gezıyoruz. Bızım evımız sırtımızda . İllakı zorlukları çok fazla benım 2. Kızım doğdu 20 günlükken ben memlekete gıttım esım dış karakol göreve gıttı geldıgınde kızım 5.5 aylıktı mesela. Zorluğu var çok ıyı kolay dıyemem