Kızlar bebek hareketleri ile ilgili sorum olacak . Ben şuan 25+4 haftalığım bebeğimin hareketleri düzenli değil gibi yani 2 gün güzel hissederken 1 gün çok zor hissediyorum . Geçen hafta şeker yüklemesine gittiğim de doktorum artık düzenli hissetmen gerekiyor dedi korktum açıkçası . Dün hareketleri çok iyiyken bugün çok derinden ve zor hissediyorum normal mi ? Siz de hareketler ne durumda ? Benimle aynı durumda olan var mı?