Selam kızlar dün sabah test vermiştim 70 çıkmış betam, testimde böyle çıktı sabah yapmıştım dünden beri aşırı baş dönmem var oğlumda böyle olmamıştı cuma doktora gideceğim umarım değerlerim sağlıklı yükselir 🙏🏻🥹
4 gün kala 70 beta iyi dedi hemşire ama insan stres oluyor yinede
