Merhaba kızlar adetim uygulamaya göre 7 ekim de bazen iki üç gün gecikme oluyordu ama bu ay hala olmadım bugün 21 ekim bazen karnımın alt kısmında ağrı oluyor şişlik göğüs uçlarında sütyene değince hafif acı arada ilk bir iki hafta akıntı oldu şuan yok bugün test yaptım çıkmadı flaşla bakınca t çizgisinde beyaz çizgi var geç öğrenen var mı acaba