Berrakk39999 Kızlar oglumun kilosu 6750 prima premium care kullanıyorum bez olarak şu an 2 numara kullanıyorum 4-8 kilo için uygun bu 3 numara 6-10 kilo 3 numaraya mı geçmeliyim büyük mü olur emin olamadım ?
penbe_karisi Kiloyla alakası olmadığını düşünüyorum benim kızım 6 buçuk kiloyken 3 numara takiyordum yandaki bezler sıkıyordu