asilirem anonim001 pik gibi duruyor akşama daha çok koyulaşır canım bugün yarını değerlendirmelisin ama yarın da yap testini belki yarın da pik olabilir
Nilpekan asilirem Ben birsey sormak istiyorum pik olduğu her gün aynı saatte mi yapmak gerekir. Mesela ben öglen 12 de yaptım hep bugün pik oldu yarın da yapicam ama o saatlerde yolculuk da olucam nasıl yapmam lazım
asilirem Nilpekan yani bildiğim kadarıyla çok bi zaman dilimi fark ettirmez Sadece bi kaç saat öncesinden sıvı alımını kesmeniz daha iyi sonuç verecektir 12 önce de yapabilirsiniz yada akşam da yapabilirsiniz piki görmüş sünüz zaten