@Bsrbsr benim eşim gece ve gündüz vardiyalı çalışıyor,gece çalıştığında gündüz uyuyacak ve bebeğe oda yapmazsam sadece yatak odasında yatırırsam eşim uyuyamaz ben de sürekli beşiği bi oraya bi oraya taşımak zorunda kalıcam, o yüzden ne kadar düşünsem de oda yapmak zorundayım gibi geliyo, gece yanımda gündüz odasında uyuturum, ayrıca dolap da alıp bezlerini kıyafetlerini ıvırı zıvırı içine tıkıp kapatırım başka türlü bezi bi yerde eşyaları bir yerde olacak ne kadar kendi dolabımda yer açmaya çalışsam da yeterli yerim yok o kadar