Ezgi3545 Ben 1 ay boyunca yediğime içtiğime dikkat ettim. Sebze ağırlıklı beslendim. Et balık tavuk tükettim. Yumurta yedim sabahları. Beyaz ekmeği makarnayı pilavı kestim. Tam buğday ekmeği tam buğday makarnaya yöneldim. Tatlı canım isterse züberin cikolatalarindan yedim. Meyve yediğim zaman hemen arkasından yoğurt yedim. Kuruyemişimide yedim ihmal etmedim. Ben kilo almamıştım hatta verdim. Bebeğime yarıyor yediklerim. Belirli haftadan sonra alınıyor ama karbonhidratı tatlıyı hayatınızdan çıkarınca öyle çokta alınmıyor bence. Evet iştah açılıyor ama dikkat edince alinmiyor