32+3’teyim ve tam 10 kilo almışım. Biraz ayakta durunca veya otururken sırtım belim ağrıyor sandalyeye oturunca kalça kemiklerim sızlıyor sola yattığımda sol bacağım uyuşuyor. Ve asıl kilo bu haftadan sonra alınıyor diyen de var artık midene yer kalmadığı için az yersin durur veya zayıflatsın diyen de var. Toplam 12 kiloyla doğuma gitmeyi istiyordum ama mümkün mü acaba bebeğimin kilosu da haftasına göre iki hafta önde dikkat etmem lazım… ama yine yumurta avokado süt ürünleri çiğ çerez falan yiyorum tatlı da yiyorum bunlar hep kilo aldıran şeyler.
Siz ne durumdasınız sizce kilo alımını azaltabilir miyim bu haftadan sonra?