10 gün önce doğum yaptım bebeğim 3680 gr doğdu hastanede 200 gr verdi 1. Haftada doktora gittiğimizde 3460 gr çıktı doktor bu çocuk kilo almıyor aç kalıyor dedi sütüm de çok geliyor ama niye böyle oluyor anlamadım memeye geldiği an uyuya kalıyor çocuk doğru düzgün emmiyor anca çok çok acıkırsa emiyor ama gün içerisinde hep 5 dk emiyor ne yapacağımı şaşırdım lütfen bi fikir verin