Nilay01- Kızlar yarın sabah 7 de hastanede olacağım ve şu ana kadar çok rahattım ama şuan stres yapmaya başladım nedense 😢 2.sezaryenim süreci az çok biliyorum sağ Salim kavuşurum inşallah düşündükçe kalbim ağzımda atıyor gibi dualarınıza talibim 🙏