meryys Kızlar 4 ay içinde 3 evladımı kaybettim. Ben tek başıma bu stresi yönetemiyorum. Eşim, ailem destek oluyor ama profesyonel yardım almak istiyorum. Ankarada öneriniz var mı tavsiye edeceğiniz psikolog.
Rabia-Bay44 meryys Canım öncelikle başın sağolsun çok zor bir imtihandan geçiyorsun rabbim sabır versin sana bende bir evladımı kaybettim sonrasında kendime gelemedim uzun süre eşim ailem destek oldu ama yetmedi bende destek aldım ve gerçekten çok iyi geldi farklı şehirlerdeyiz ankarada yaşamıyorum ama mutlaka destek almanı öneririm
meryys Rabia-Bay44 Aminnn Allah razı olsun sizinde başınız sağ olsun 🙏 bizim yönetebilecegimiz bir şey değil gerçekten bu sefer çıkmaza gireceğim en iyisi destek almak inşallah banada iyi gelir. Yorumunuz için çok teşekkür ederim 🙏🙏
narcisse meryys Siz yine isterseniz farklı bir psikolog araştırmanızı yaparsınız ben yönlendirmiş olmak istemem ama geçmişteki gebelik kaybımla alakalı psikolog Maya hanımla görüşmüştüm. E posta adresi üzerinden mayakocaozz@gmail.com iletişim kurabilirsiniz. Bu arada inşallah en kolay ve çabuk şekilde bebeğinize kavuşursunuz 🤍🌸