tekinkebeli tekinkebeli kızım iki yaşında ben de KPSS sınavına hazırlanmak istiyorum inşallah yapabilirim
[silindi] tekinkebeli lisans değil de ortaöğretime hazırlanıcam. Kitaplarımı siparil ettim bekliyorum. Hamileyim :)
firdevsalp Bende hamileyim ve umudum atanabilirim yönünde ilerliyor bende başladım 2026 kpss çalışmalarına
tekinkebeli erikarpuz he çok var daha sınava doğmuş bebiş ben doğmamış sanmıştım. Sınav temmuz sonu ağustos başı deniyor tam tarih belli değil
peroksizom Rabbim tüm bu forumdaki KPSS çalışan annelerin yardımcısı olsun Başarırsınız inşallah amin
1ogrencianne tekinkebeli 2026 değil ama 2020 lisansa oğlum 40 günlükken çalışmaya başlamıştım. Biraz zor ama çok tatlı günlerdi. Sınavdan iyi bir puan almıştım 💐 sakın pes etmeyin. Başarabilirsiniz isterseniz 💪🏻
Mucizemyoldaaa_ 1ogrencianne maşallah 🧿🧿 nasıl çalıştınız acaba? Günlük rutinlerinizi nasıl düzenlediniz? Şuan kırkım çıkmadı diye kv hergün gelip gidiyor kırkımdan sonra da böyle yaparsa nasıl olur acaba bilmiyorum. 😬
1ogrencianne tekinkebeli evet hem de iki kere 🤲🏻🌸 kurumumu beğenmeyip tekrar kpss’ye girip İstediğim yere atandım çok şükür. Rabbim emek verenlerin yanındadır 🙌🏻
tekinkebeli 1ogrencianne ders çalışmaya başlamadan önce nasıldı seviyeniz daha önceden bilgi birikiminiz var mıydı yada sıfırdan başlıyor gibi mi çalışmaya başladınız.
[silindi] 1ogrencianne çalıştığınız kaynakları bizimle paylaşır mısınız? İlk defa hazırlanıyorumda? Önerdiğiniz bir kaynak hoca var mı?