demom benim yaş 35 amh 0.70 tüplerim açık kendi isteğimle haziran ayında hsg çekildim. Eşimin testlerinde de sorun çıkmadı. ultrasonda da yumurtalıklarımın az olduğu tespit edildi. fiyat içinde arkadaşın dediği gibi 57 bin hastane ilaçlar şu an 16 bin tutabilir dedi hemşireler, başkada ödeme yok. ben doktorun sakin anında gittiğim için ilgiliydi, kalabalık yoğun anda nasıl olur bilemem ama bu konuda anlayışlıyım, bende yoğun anımda ters birisi olabiliyorum. hemşirelerde ilgiliydi o an. ben yumurtalıklarım ilaçlara nasıl cevap verecek, kaç tane toplanacak, ilaçlar bende nasıl etki edecek bunları biraz öğrenmek istedim, bu bir deneme kimse yüzde yüz olur diyemez. o yüzden biraz uygun olması maddi açıdan sorunda teşkil etmez. ben @mom28_ ile sobet ettim karar verdim. iyi ki ısrarcı olmuş. hem sürece göre geri ödeme de yapıyorlar. Bu bir süreç ne olacağını bilmiyoruz, deneyip tevekkül edeceğiz. seni çok iyi anlıyorum aynı yaş aynı değerlere sahibiz.