[silindi] benimde 7. Haftada oldu direk hastaneye koştum serum ve k vitamini iğnesi yapıldı kanamam dursun diye daha sonra da progestan iğne kalçadan günde 2 ampul vuruldum 14. Haftaya kadar 12. Hafta da kanamam bitti şuan ise akşamları progestan hap içiyorum doğuma kadar devam ama çok şükür iyiyiz bol bol dinlenin sadece lavaboya kalkın