Mutluluk_21 Canım bu haftalarda ben de hissetmiyordum fazla böyle kelebek çıkıntısı gibi bir his vardı sadece şu an 30 haftalığım yine sürekli hissetmiyorum mesela ama Bebek’te çok şükür bir sıkıntı yok uyuyolar genelde ben uyuduğum zaman hareket ediyor yani 25’ten sonra falan hissedersin