Smtpll Kızlar 75 gr şeker yükleme yapıldı Açlık:92 Bir saat sonra:106 Bir saat sonra:112 Sonuçlarım böyle doktor şuan için gebelik şekeri var da diyemem yok da diyemem hamur işlerinden vs uzak dur dedi ama aklım karıştı benim. Sizce gebelik şekeri varmı
Zero93 Smtpll Sonuçlarınız bence çok iyi açlık biraz yüksek çıkmış 90in alti istiyorlar. Benim açılıklar genelde 100un üstünde diyet yapıyorum ama düşmüyor. Allah’tan az kaldı doğuma ama 2 aydır hiç birşey yemiyorum doğru düzgün