htc5858 Lütfen bakabilirmisiniz 21 haftalık oldum 3 kere f gittim hala göstermedi cinsiyet perşembe ayrıntılı ultrason var inşlhh orda öğrenirim
yarensl htc5858 ayrıntılı ultrasonda da net bişey söylemiyolar kız-erkek gibi duruyo diyo kesin bişey demiyolar özele gidip öğrendim ben
htc5858 cutebabymomm hep popo üstünde oturuyor ve doktorum da dedi kız olabilir diye ama emin olamıyor tabi, çok istiyorum kızım olsun 3 oğlum var. Sağlıklı olsun ama kız olsun inşlhh 😍🤲
Edaisik055 htc5858 bende 19um popo üstü dedi devlet geçen özele gittim %90 kız gibi bacak arasını zorla gördü boş gibi duruyor dedi cuma tekrar gel bir daha bakalım dedi devlet yorum bile yapmıyor görünmüyor diyip özeldeki yarım saat baktı görmek için
Alya05 htc5858 bence sonunda tutturdun canm :). 21. Haftaya kadar göstermediuse kızdır Oğlanlarla karşılaştır 3 oğlunu hangi haftalarda öğrendinn
htc5858 Edaisik055 hayırlısı olsun inşlhh. Evet devlet hastaneleri öyle ilk doğumunda bir kere gttim kontrole dediğiniz gibi bakmadı bile hiç yalandan Bi sürdü geçti aleti, sonra hep özele devm ettim. İnsanları mecbur bırakıyorlar özele gitmek için 😑
htc5858 Mel_58 teşekkür ederim inşlhh kız dır gerçekten artık sabır kalmadı, diğer gebeliklerimde hemen belli ediyordu kendini erkek diyordu doktor G hemen, ilk kez bu vakte kadar öğrenemedim.
Edaisik055 htc5858 valla devlet bana hep kilomu bahane etti göstermiyor görünmüyor vs ama özeldeki hiç açmadı o konuyu yarın saat hiç ses çıkarmadan baktı sırf öğreneyim diye mutlu olayım diye keşke herkesin durumu olsa da hep özele gitsek gerçekten para alıyorlar ama ilgileniyorlar da
htc5858 Edaisik055 yarensl zaten özele gidiyorum ama sırf cinsiyet için 3 kere gittim her hafta ama yinede göstermedi baya baktı ama kalmıyor popo üstü oturuyor dedi her seferinde, umudum ayrıntılı ultrason 🤷