Normalde büyük tansiyonum 11 veya 12 çıkar ama yemekten sonra bi an başım dönmeye ve terlemeye başladım yemekte de biraz tuzluydu baya kötü oldum ve korktum 🙂↕️ tansiyonu ölçtüğümde 15/10 çıktı hatta 16 ya doğru gidiyordu sonra limonlu su soğuk uygulama ile 20 dk içinde 12/8 e düştü çok şükür. Ani tansiyon yüksekliği sorun yaratır mı kızlar bebeğime bir şey olmuş mudur sizce hemen etkiler mi ? Normalde tansiyonum yüksek çıkmaz anlık oldu 😞😞