
Sabah ilk idrarla yaptım zeminde duran ilk 5. Dakika diğeri 10. Dk da çekildi 5. Dakika da çekerken gözle gördüm ben çizgi var gibiydi fotoda çok az gözüküyor ama 10. Dakika da netleşti Laboquick marka test regl günü yarın bu testi dünde yaptım hiç çizgi yok sıfır çşzgi dünden beri beklyğr hatta çöpe atmadım dünkü testle bunu karşılaştırdım onda yine kuruma bile ypk var mı sizce ? Gördünlz mü yoksa ben görmek istediğim için mi gördüm ???