Hanımlar merhaba 3. Gebeliğim 2 kızım var inşallah 3. Oğlum oluyor. Bende çoğu insan gibi o sayfalara sırf meraktan baktırdım be hiç biri bilemedi bir usg fotoğrafına göre zaten cinsiyet belirlemek çok saçmaydı ben yaptım siz yapmayın Doktor bile o kadar incelerken hemen bir şey söylemezken onlara inanmayın bana hatta o kadar kıza inandırdılar ki doktordan erkeği duyunca şok oldum özel bölgeisni her şeyi gösterdi ben yaptım siz yapmayın