SerenKavakl tinaztepe hastanesine gidiyorum. Doktorum aylim barbaros. Dogum ucreti 2018 icin normal dogum 3500, sezeryan 4200 tl dediler. Ucretlere fotograf oda susleme hastane cikis takimi ve lohusa serbeti dahil. Bazilarina normal sezeryan ayni 4000 tl demisler. Doktoruma tavsiye uzerine gittim cok memnunum. Kent evime cok uzak ve fiyatlar fahis, egepol devlet hastanesi gibi cok kalabalik, medikalparkta doktorundan memnun olsam da genel hastane politikalarindan dolayi tercih etmedim ve aylin hanim cok methedildigi icin tinaztepeyi tercih ettim. Cinarli, ata, su, karatasa gitmedim. Karatasta komsum dogum yapti memnun kaldi. Cinarliya da iyi diyorlar aslinda en eski dogum hastanesiymis. Baskentte kendim muayene olmadim ama pek begenmedim egepol gibi sanki devlet hastanesi hijyen ve kalabalikligi var.