Bence hamilesin. Darısı başıma inşallah. Ama tavsiyem şu ben kimyasal gebelik geçirdim sadece test pozitif çıktı eşime süpriz yaptım falan sonra bi baktım ikinci test ertesi gün negatif. Sonra hastaneye gidelim dedik bide kan verelim falan filan tabi oda negatif. Sonra adetim başladı üzüldüm. Ben şuan hamile kalsam testim idrar pozitif çıksa kimseye eşim dahil söylemeyi düşünmüyorum üzüntü oluyo. Kendimide heveslendşrmek şstemiyorum taki bir hafta geçene beta hcg me baktırana ve netleşene kadar. Rabbim nasip etmiş daim etsin sağlıklı olur inşallah. Canını sıkma ama bence sabretmek birkaç gün en güzeli allah kucağına almayı nasip etsin inşallah🌺