Benim de reglime 9 gün var düzenli regli olurum 30 günde bir hiç şaşmaz. Gebelik şüphem var çok istiyoruz Allah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin her birimize. Daha önce temmuz ayında düşük yaptım reglime 1 hafta kala öğrenmiştim 1 hafta sonra yani regli günlerimde kimyasal düşük olduğunu öğrenmiştim o yüzden erken test yapmak istemiyorum. Öğrendiğimde ikinci çizgi baya belirgin silikti. Trendyoldan test siparişi verdim dayanamayıp gelince yapacağım ama hiç yapmakta istemiyorum. Betanın yükselişini beklemek zor oluyor😭 sizin belirtileriniz nedir?